Unterweger Früchteküche (v skratke UWE) je tirolská rodinná firma. Najvyšším predpokladom za viac ako 80 rokov existencie je vyrábať produkty najvyššej kvality a špeciálneho pôžitku. Charakterizuje ju vysoká ochota inovovať a tvorba produktov s najvyššími kvalitatívnymi štandardmi. Spoločnosť sa zaviazala neustále pracovať na zvyšovaní kvality a vytváraní inovácií v rámci spracovania ovocia, čím sa prioritne zaoberá.
Yasashi znamená po japonsky “jednoducho, čisto, prosto“. Prečo sme teda nazvali naše čaje Yasashi? Pretože si myslíme, že, “jednoduchosť“ je „budúcnosťou“. To je dôvod, prečo jednoducho robíme výnimočne dobrý čaj. Používame iba 100% naturálne suroviny, v certifikovanej BIO kvalite. Všetky suroviny sú z dohľadateľného a transparentného zdroja. Obal je rovnako vyrobený bez akýchkoľvek plastov a recyklovateľný, pyramídové vrecko je vyrobené z obnoviteľných zdrojov. Tento názov sme zvolili aj preto, lebo Yasashi neznamená iba „jednoducho“, ale opisuje aj ľudí, ktorí sú dobrí. A to je naša misia. Chceme byť dobrí. Dobrí k vám a ku svetu, v ktorom žijeme. Je to tak jednoduché. Yasashi. Jednoducho špeciálny čaj.
Cieľom firmy Orieshock s. r. o. je výroba kvalitných orechových krémov a ďalších výrobkov z orechov a podobných plodov. Našimi základnými hodnotami, ktorými sa riadime sú: KVALITA, REŠPEKT a UDRŽATEĽNOSŤ. Naše produkty od začiatku vynikajú skvelou chuťou a sú vyrábané iba z prvotriednych surovín. Výroba prebieha ručne a tak je zabezpečený celý výrobný proces vo vysokej kvalite. Celý výrobný proces dôsledne kontrolujeme, aby sme zabezpečili naozaj kvalitný produkt. Dodať kvalitný produkt je pre nás prioritou. Samozrejmosťou je prvotriedna surovina, z ktorej sa Orieshock vyrába.
Značka čajov Milford vychádza pri svojich produktoch už z viac ako 150 rokov skúseností s výrobou čajov. Je zameraná na trvalo udržateľné hospodárstvo, čoho dôkazom je aj certifikácia UTZ. Jednou z hlavných priorít tejto nemeckej značky je sústredenie sa výber tej najvyššej kvality. Svoje si tu nájde každý milovník čaju, či už preferuje ovocné, bylinné, čierne, zelené alebo špeciálne (napr. zimné) čaje.
Značka PROM-IN nadväzuje na 40-ročnú tradíciu výroby potravinových doplnkov a športovej výživy. Vieme, že zdravá strava je kľúčom k lepšiemu životu a zároveň vnímame, že mnoho ľudí sa v oblasti zdravého stravovania a často mätúcich informácií ťažko orientuje. Preto sa nezaoberáme len výrobou kvalitných doplnkov výživy, ale aj zdravých fitness potravín ako proteínové palacinky a kaše, mandľové maslo, bezlepkové vločky a chlieb, alebo prémiové proteínové tyčinky. Zároveň by sme radi zmenili názor, že to, čo je zdravé, nie je chutné, pretože s nami to naozaj neplatí.
História značky Knuspi sa píše už od roku 1990, kedy se zrodil nápad vyrábať mimoriadne kvalitné a predovšetkým zdravé potraviny, ktoré by boli konkurencieschopné európskym výrobkom a súčasne by stavali na kvalitných a prevažne českých surovinách. Kvalita produktov Knuspi znamená vysoký obsah vlákniny, šetrné spracovanie a bezkonkurenčný nutričný profil. O tom, že disponujú vynikajúcou chuťou a vďaka moderným technológiám dosahujú trvanlivosť bez použitia konzervantov a aditív, nie je potrebné ani hovoriť. Dá se povedať, že Knuspi rovná sa zdravie.
Značka Bobule pestuje všetky plodiny na slovenských lúkach na úpätí oravských hôr. Nepoužívajú žiadne hnojivá ani postreky a sú tak verní spôsobu pestovania našich prarodičov. Zozbierané plody sú šetrne za studena lisované a všetky produkty sa vyrábajú bez pridania konzervantov, umelých farbív, sladidiel a zahusťovadiel. Všetky Bobule sú preto 100 % ovocné.
Partner na celý život! McLLOYD’S je váš partner v každom veku. Sortiment tejto značky siaha od detskej výživy 7+ mesiacov, cez detské produkty a tínedžerské chuťovky až po produkty pre dospelých každého veku. Táto značka je organickým partnerom pre vás a vaše deti.